Sleeping beauty...

Idag har vi firat dagen lång. Det är inte vad som helst som har firats utan vår älskade Alvas födelsedag!! Tänk att vår fina skatt är 4 år nu.

Mitt hjärta värker när jag tänker på hur mycket kärlek jag känner för den tösen.

Nu när det har kommit in en till underbar liten varelse i huset är jag så galet rädd. Rädd att jag inte ska räcka till och rädd för att jag inte tillräckligt ska kunna visa min kärlek till dessa två underverk!! Jag måste, bara måste hitta en bra väg!!

Dagen idag har varit full av kärlek, lek och bus. Vi har verkligen haft en fantastisk dag tillsammans med underbara kusinerna, moster och mormor!!

Tack min älskade fina familj för att ni finns!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0