Juli = semester

Juli inleds alltid med att födelsedagar, Erik och Stella. Och detta år inleddes det även med att jag slutade på mitt gamla jobb och samma eftermiddag satt och planerade med mitt nya jobb...
Därefter åkte vi raka vägen till norrland och inledde semestern..
Efter en härlig tripp till norrland begav vi oss söderut där nästa stopp var dalsland..
Familjemys med minigilf vid fantastiska Vänern..
Massa besök hon min farmor "Tant Geta" och alla helles fabulösa smycken
En tripp till fantastiska Varse..
..där favorithunden Donna har sin sommarstuga..
...tillsammans med sin husse och matte, Harald och Lillemor.
Den fantastiska djurparken besöktes otaliga gånger och då var det dessa småkottar som var huvudattraktionerna..
En del bad bjöds det på även här..
Sen hanns det såklart med en heldel annat också, som t.ex. massa gos med mormor...
Innan vi begav oss på Svennebanansemester tillsammans med underbara vännerna Stålberts...
Det började bra med en egen pool utanför huset.. =)
Lekpark på campingen
I väntan på ridtur...
.. på en åsna
Vi trotsade vädret och begav oss till stranden...
Fika på stranden är obligatorisk!
Trots att vädret inte var på vår sida så hade vi det jättehärligt med fantastiskt sällskap.
Halmstadssemestern var så lyckad att vi har bestämt och bokat att göra om samma resa även denna sommar, dock med en STOR LITEN förändring.. =)
Efter knappt en vecka begav vi oss hemåt där lata dagar i solen väntade innan jag skulle börja mitt nya jobb... Vi hann med en hel massa faktiskt..
En vacker morgon packade vi tält och matsäck och begav oss till ett litet tjärn uppe i kilsberken och tältade tillsammans med andra fantastiska vänner... Det var verkligen mysigt och Alva älskade det!
Juli var semestermånaden och jag måste säga att vår semester var komplett! Vi fick allt vi ville ha!
Familj, vänner, sol, aktiviteter och lung och en hel del ro... fantastiskt helt enkelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0