Jag tror jag spricker...

Alltså... Här hemma har vi det jobbigt just nu.
Alva spricker snart av förväntan av allt som ska komma... Bebis, 4-årsdag, smurfkalas som hon ska ha för sina kompisar, mormors ankomst... Ja, hon har så väldigt mycket att se fram emot...
Det är jobbigt för en snart 4åring att vänta och vänta...

På tal om att spricka så är jag också i nära antågande att spricka, men mer i fysisk bemärkelse.
Nu är det inte långt kvar, och jag är faktiskt lite glad att den stannar inne.. Jag är nästan lite skraj för vad som ska komma... Tänk att vi snart är tvåbarnsföräldrar. Det känns helt galet. Vi ska få den finaste skatten man kan få att förvalta.. Det är så stort!!

Nu, åter till lördagsmyset..

Jag har förresten jobbat min sista dag och är numer föräldraledig.. Konstigt!!


Kommentarer
Postat av: farmor

Och vi väntar också! Hälsa gullejäntan!1!

2012-04-28 @ 17:50:15
Postat av: Mormor

Goa finaste Alva<3<3<3!!!

2012-04-28 @ 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0