Stolt mamma...

Igår när Erik hämtade Alva på förskolan hängde det som vanligt en hel hög med teckningar på Alvas plats. När de kom hem med högen och Alva visade mig hennes teckningar såg jag något jag inte sett förut.
Hon har sen i julas försökt att rita något som liknar gubbar, men inte riktigt fått till det. Men igår kom hon hem med denna teckning...
Jag vet inte om ni ser det, men det är en gubbe med huvud, hår, ögon, näsa, mun, kropp, armar och ben... jag är helt fascinerad och stolt (??får man vara den förresten??)
Det kom liksom från ingenstans...
Sen tycker jag att det är häftigt att hon har bytt färger också...
Idag ska jag fråga på förskolan om hon fått nån hjälp, sen ska det åkas till IKEA och inhandlas en ram och sätta upp den på väggen...
Min stora tjej...

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktiga Alva, va fint!! Kram

2011-01-27 @ 13:30:04
Postat av: Ylva

Klart man får vara stolt! Vad duktig hon är! Rama in och häng upp, men glöm inte o skriva datum. Ha det så bra!!! Ses på lördag. /Ylva

2011-01-27 @ 13:51:33
Postat av: Farfar Per

Va fint Alva har ritat. Kanske är det Farfar jag tycker frisyren påminner om mig.

För övrigt har du en fantastiskt blogg. Du är så duktig!!!!

Kram från mig!

Per Sö

2011-01-27 @ 14:24:09
Postat av: therese

Ylva- det har med att vara stolt över dina barn tycker jag personligen bara är helt naturligt och sunt(i de allra flesta fall).. dock vet jag att det finne människor som inte alla är av den uppfattningen.. jag kommer definitivt att köpa en ram och sätta upp den på väggen.. vi ses på lördag..

farfar- jo, men det har du helt rätt i.. den är faktiskt lik dej.. och tusen tack för dina fina ord... kram

2011-01-27 @ 16:30:11
URL: http://pyretsparon.blogg.se/
Postat av: farmor

Vad roligt det var när ni var här och Alva hilpte mig. Sen var det ju också spännande med Pelle Snusk.

Vilka fina kort!

Kram på er och hoppas ni får vara friska nu!

/Farmor Leena

2011-01-27 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0