Alva skriver...

Nu är alla friska, och de e så gött... nu får de va nog me magsjuka tycker vi..
I helgen kom mina kusiner hit.. vi har haft jättekul tillsammans och bråkat ibland... men det hör till säger mamma.
Igår skulle min moster ha ett klädparty hemma hos mammas kompis, så vi fick vara hemma och leka med våra pappor. När mammorna kom hem åkte vi och shoppade. Jag fick visst en ny vårjacka.. Ja vet inte vad mamma tror, men jag tycker fortfarande att det är rätt kallt ute och jag gillar snön och är inte värst sugen på att den ska försvinna. Mamma sa att hon köpte den för att hon var rädd att den skulle ta slut annars...
När vi kom hem var det lördagsmys som gällde och sen massa lek och bus...
Vi dansade till vårat wii och hade sååå kul!!
Visst är vi coola??
Sen tröttnade vi på att dansa, så då gick vi in i mitt rum och hällde ut ALLA mina leksaker... Om mamma blev glad..? - Nej, det kan jag inte påstå. Hon bad oss att hjälpa till att städa och när vi inte gjorde det, plockade hon bort mina puzzel tills jag vet hur man ska leka med dem sa hon... Om jag blev glad då?? - Nej, det kan jag väl inte heller påstå, blev helt knäckt, men om ja känner mamma rätt plockar hon nog fram dom i morgon igen...
Titta så fint vi hade gjort det, Stella och jag...
Idag var vi på äventyrsbadet och hade jättekul!! Vi lekte och hade tokkul...
Tack för i helgen fina ni, jag älskar er!!
I morgon ska ja till min förskola igen, jag längtar!! Min förskola är bäst i hela världen!
Puss, Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0