Note to self...

Aöva har fått sig en liten kille...
På frskolan härom dagen satt de tillsammans och målade när pojken säger, -Alva, Älskar dej...
Alva ler lite generat, lägger huvudet på sné och säger... - och jag tycker om dej..
När vi kommer hem läser vi en bok om Kotter, grisen och lilla vännen. Grisen blir kär i en annan gris som heter Fia. Han säger bland annat att hon är den sötaste han mött och att hon är hans sockerstrut.
När vi läst klart boken tittar hon upp på mig, ler och säger: - Mamma, J är den sötaste jag mött, han är min sockerstrut...
kotten

Alltså, jag vet inte vad ni tycker, men mitt mammahjärta smälter, och jag blir alldeles varm i hjärteroten..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är så klok mormors lilla Alva!! Pussar och kramar till mormors lilla "sockerstrut"!!!!!!!!

2011-02-07 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0