OK stämpel i rumpan...

Idag hämtade jag Alva på eftermiddagen från förskolan för vi skulle till BVC på 2,5 års kontroll...
När jag kom möttes jag av en trött tjej som hade hoppat över sovningen idag, toppen, verkligen, då hon efter besöket skulle följa med mig till jobbet där jag stänger varje måndag...
Hon klädde på sig och sedan rusade vi iväg till bilen... väl däri somnade hon som en stock... hmm, vad göra. Jo, köra till BVC och väl framme flytta över henne till vagnen så att hon i alla fall fick sova en liten stund...
Nåväl, hon var väl inte så jättepigg på att prata med tanten när hon precis vaknat, men efter en stund blev hon varm i kläderna och brilierade med långa meningar om leksakerna tanten visade för henne. Hon hade laddat för att sjunga en sång, men det fick stå tillbaka. Likaså totalvägrade hon att både hoppa och stå på ett ben.
Räkna gjorde hon däremot, talade om färger och målade en fin teckning.
Betyget blev mycket väl godkänd.. =) Hon tyckte Alva var en mycket duktig tjej och gav idel lovord.. kul att höra för ett mammaöra...
Sen skulle hon mätas och vägas... 90 lång och 11,8 kg slutade det på..
Hon är kanske inte den största tjejen som finns fysiskt, men för oss är hon den absolut största skatten som finns!!
En RIKTIG guldklimp!!!
innan förksolan idag...
En slagen hjälte precis innan sängen nu i kväll...

Kommentarer
Postat av: Farfar

Det visste vi väl redan att Alva är en toppentjej.

Ge henne en kram från Farfar.

2010-11-29 @ 20:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0