Badhuset...

Nu är det jag som är här och skriver igen, Alva alltså.. =)
Ja och min pappa och mamma brukar ju hänga på badhuset alla onsdagar nästan...
Jag har blivit så duktig nu ska ni veta.
Ja simmar runt i bassängen som om jag aldrig gjort annat och ibland simmar jag in till kanten och kämpar mig upp för kanten och hoppar i bassängen igen.. Jag är verkligen grym på att bada.. Gamla tanter som är där och badar blir faktiskt ganska impad av mig, och andra mammor och pappor också för den delen, jag blir rätt stolt då.. när de säger att jag är duktig. När vi har badat duschar mamma och jag inne på flickornas (pappa får INTE va inne på flickornas, han måste va på pojkarnas) och då tvättar ja håret och kroppen, och sköljer ur allt helt själv... de brukar folk där inne också prata om... att de är ganska duktigt för en sån liten tjej att klara själv, men hallå, fattar de inte att jag är stor eller?? Sen bastar vi en superkort stund, kanske 1 minut sen blir de så tokigt varmt!!
Onsdagar är i alla fall veckans höjdpunkt, helt klart!!
Jag älskar att åka till badhuset!!
Här är jag på badhuset i februari förra året, typ 2 år sedan alltså...
Mamma och pappa har sagt att vi ska ta med oss kameran en annan gång så att vi kan fota...
Puss på er allihop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0