Sommar!!

Tänk vad fantastiskt glad man kan bli av fint väder, trots att man är hemma och är sjuk.
Jag var hos farbror doktorn igår, och jag har bihåleinflammation, så lagom till Alvas penicillinkur är slut är det dax för mig att börja. Jag är dock glad att han hittade nåt, så att medicin kan hjälpa mig att bli frisk.
Alltså, jag är såååå galet tacksam!! Jag är tacksam för en hel massa saker, förstås, men just nu tänkte jag tala om hur otroligt tacksam och glad jag är för vår lägenhet!! Jag kan inte fatta att vi får bo här, helt otroligt bra är det.
En morgon som denna när solen strålar och det är 22 grader varmt kan jag bara öppna dörren som går ut från sovrummet och kliva ut på trappan, ta 7 steg, sedan är jag nere i vår trädgård, alltså vår trädgård, hur sjukt är inte det?? Titta här ska ni se hur underbart det är!! Inte sant??
Vilken lycka det är att bara kunna kliva ut i en trädgård på morgonen när man vaknar..

Ha en välsignad dag alla fina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0