och nu kanske ni undrar...?

Och nu kanske ni undrar hur i allsindar jag kan skriva alla dessa inlägg vid denhär tidpunkten en onsdag...
Jo, som sagt, jag är sjuk. Jag sitter hemma, jag ligger inte, för då gör det för ont i huvudet/bihålorna, jag sitter alltså hemma och hade inget bättre för mig.
Hoppas eran dag är bättre än min, nu ringer snart en sjuksköterska upp, så det blir nog för mig all pallra mig iväg till farbror doktorn i eftermiddag, men jag kan ju det här nu, om inte annat får jag väl släpa med mig min dotter, HON kan ju i alla fall det där nu...
och för alla er som börjar läsa här och nu, bläddra neråt på sidan så ser ni en HEL KAVALKAD med text och bilder...
Trevlig läsning!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, vad kuul att hitta din blogg, det räddade Simsons kväll, var är Alba mamma, lill se hon :)

Nu låg han i sängen o kom på att han ville ha spagetti o köttfärssås, doktorn sa att ge han allt han vill ha, tur vi hade en matlåda i frysen.



Krya på dej.

kram Hanna

2010-05-19 @ 22:14:16
URL: http://simsonroman.blogspot.com/
Postat av: Therese

Ååå, har är för go, "min kille".. =) Vi får kanske kika förbi på ett studiebesök av sandlådan snart så att han får träffa Alba IRL så att säga.. =)



Jobbigt att han inte vill ta medicinen.. hoppas att ni får i han den på nått sätt i alla fall så att han blir bättre snart och kan komma tillbaka och leka.. På måndag räknar jag med att vara back on track... hoppas han e de me..



Kram till dej och Simme..

Therese

2010-05-20 @ 09:50:40
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0