Norrlandsbesök

Ja, som jag skrev i förra inlägget har det sedan länge varit bestämt att Eriks föräldrar skulle komma hit över Kristi Himmelsfärd och hälsa på. Verkligen mysigt och något vi hade sett fram emot. Tyvärr var vi ju inte de bästa värdarna, då först Alva var riktigt sjuk och sedan, lagom till att hon började kännas bättre, var det Eriks och min tur. Erik har inte haft feber, men jag har haft, och har fortfarande både feber och troligtvis bihåleinflammation...
Men Erik och hans pappa hann med att bygga en jättefin trappa till oss, undertiden som Leena och jag var inne och tog hand om Lillan.
Det var verkligen jättemysigt att ha er här, och skönt med lite extrahänder när allt var som det var.
Tack Leena och Per, farmor och farfar för att ni är ni. Och tack för att ni kom och tog hand om oss och hjälpte oss med massa fix!! Vi älskar er!!
Farfar har intagit grillen och farmor njuter av den mellansvenska försommaren
i våran fina trädgård...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0