Kidelin

Jag vill bara puffa för att det inom en snar framtid kommer att öppna en vad jag tror alldeles fantastisk webshop.
Det är ingen mindre än min fina vän Therese som öppnar upp den. Man kan ännu inte se hemsidan, men man kan anmäla sig och få deras nyhetsbrev via mail, så att man inte missar smaskigheter.
Det kommer att vara en webshop som plockar ut det guldkornen från de olika märkena och kommer ha grymt snabb och bra service till ett bra pris, låter inte det helt fantastiskt?
Som jag har förstått det kommer man även kunna beställa produkter från en kollektion som hon inte har på lager. Ja, hursomhelst, ja tror det kommer bli kanon.
Nu kan ni kika på bloggen eller på sidan på facebook eller så kan ni anmäla er till nyhetsbrevet här.
Verkligen LYCKA TILL Therese!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej, hej, nu är vi här igen, S har tjatat ett tag nu om att han MÅSTE se alba, han nya bästis fast dom aldrig träffats, ha,ha, och Therese oxå vill han se :)



Är det ok att länka till er blogg?



Kul med ny webshopp, måste jag kolla upp.

Ha det gott o hoppas vi/ni ses på måndag.

/Hanna



2010-05-20 @ 12:21:55
URL: http://simsonroman.blogspot.com/
Postat av: Kidelinbloggen - Therese

Tack vännen för dina ord. KidKraft kommer jag sälja utan att ha varorna på lager då det rör sig om så stora leksaker och inredning men leveransen för just dessa varor kommer ändå vara inom ok tidsram.

2010-05-20 @ 21:48:39
URL: http://www.kidelin.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0