Kalasdag!

Idag har vi haft en riktig kalasdag!
Den började med att vi åkte hem till N på barnkalas kombinerat pappakalas. Det var mycket mysigt och lyckat. Vistelsen gjordes inte sämre av den alldeles bedårande 3månaders A är helt ljuvlig. Han är så fantastiskt go och glad att man bara vill stoppa ner honom i väskan och ta med honom hem.. Fantastisk! De andra var ju givetvis även de ett trevligt sällskap!! När kalaset var slut kunde varken jag eller min kära Alva slita oss, så vi blev kvar en lång stund till och lekte och myste. Tack finaste familjen K för en helmysig dag!! VI TYCKER SÅ MYCKET OM ER!!
Sedan var det dax för nästa kalas. Glasskalas.. Eftersom det var glassens dag igår bjöd våra fina vänner in oss på glassbuffe.. OJ VAD GLASS!!! Det var en ny och rolig upplevelse... Det höll även vår fina dotter med om, som efter att vi hade sagt att nu räcker det, traskade ut till köket och hittade någon annan som gav henne godsaker, hon vet hur man ska göra den unga damen..
I morgon vankas det jobb för min del. Det är första gången på 1,5 vecka, så jag kan vara lite ringrostig.. men jag hoppas de ska gå bra.. Alva och Erik ska på barnsång, handla och sedan städa, för på kvällen vankas de party för hela slanten här hemma...
Ps. Det tas lite dåligt med bilder, sorry, vi ska bli bättre!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Hej!

Var gärna med i min tävling :) http://mammajessica.webblogg.se/2010/may/tavling.html barnkläder :)

2010-05-28 @ 11:41:09
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0