Det blir bättre och bättre dag för dag..

Idag har jag känt mig mycket bättre!!
Vi har spenderat hela dagen ute i trädgården. Alva har lekt och badat som en tok. Det är verkligen fantastiskt väder ute, hoppas verkligen att det håller i sig.
Alva har förresten välsignats med världens bästa pigment! Trots en hel dag dag nakenfis i trädgården så har hon inte bränt sig en tum. Hon har blivit jättebrun. Händerna ser skitiga ut, för att de är bruna... Hon är så fin, så fin!!
Jag däremot har bränt mig, en hel del... Men de pratar vi inte om. I morgon blir de till att smörja sig ordentligt!
Idag har jag känt mig mycket bättre!!
Vi har spenderat hela dagen ute i trädgården. Alva har lekt och badat som en tok. Det är verkligen fantastiskt väder ute, hoppas verkligen att det håller i sig.
Alva har förresten välsignats med världens bästa pigment! Trots en hel dag dag nakenfis i trädgården så har hon inte bränt sig en tum. Hon har blivit jättebrun. Händerna ser skitiga ut, för att de är bruna... Hon är så fin, så fin!!
Jag däremot har bränt mig, en hel del... Men de pratar vi inte om. I morgon blir de till att smörja sig ordentligt!
I morgon har vi en massa saker på schemat, får se vad jag orkar med.
  • 2års kalas hos BästisNils
  • Hälsa på Maja och kanske leka lite..
  • Glassfest hos några vänner..
Ja, vi får se vad som orkas med, jag är ju trots allt inte helt 100 än, men å andra sidan, om ja ska jobba på måndag är det väl läge att ja orkar med dessa aktiviteter.. De blir ett eldprov.
Men det är morgondagen, nu ska jag mysa med min underbara make.. Alva sover sedan 18.20, hon hoppade över middagssovningen idag nämligen. Så efter en heldag ute, stupade hon i soffan efter duschen.. Gullunge...
Hoppas hon inte vaknar för tidigt i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0