Baka baka liten kaka..

Alvas nya stora hobby är att "ilpa" (hjälpa) till i köket.. Hon älskar att röra i grytor, diska och baka... Det är så kul att samarbeta med Alva i köket, för hon är hela tiden så glad och sprudlande..
Här lagar vi havregrynsgröt till kvällsmat... Ser ni lyckan i blicken...
Jag håller i hennes hand för att hon inte ska lägga den på spisen...
Snart, om inte mindre än 2,5 vecka har vi induktionshäll i nya lägenheten, vilket innebär att vi inte behöver oroa oss för att hon ska bränna sig när hon hjälper till i köket..
Mammas lilla kock...
MUUUMMMMS! När man bakar, får man faktiskt smaka på smeten lite...

Kommentarer
Postat av: sophie

Jag har just nu en tävling på min blogg i samarbete med Ping Pong Barnkläder, jag har valt ut 3st klädesplagg och ett par skor du får välja mellan. Det enda du behöver göra är att länka till tävlingen på din blogg + skriva en motivering varför just du ska vinna.



Jag följer dig gärna via bloglovin, om du vill göra detsamma.

2010-04-15 @ 13:24:18
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0