Ny hobby!!

Jag har de senaste dagarna skaffat mig en ny hobby... eller ny och ny är den kanske inte.. men jag har i alla fall återupptagit den... Jag fick nämligen en symaskin i present när jag fyllde 25 härrom sistens.. och det är denna jag nu brukar i min återupptagna hobby. Jag syr som bara den. De senaste 3 dagarna har jag sytt 4 kjolar, 2 klänningar, 1 linne och 1 par byxor.
Det är verkligen KUL!!
Jag använder inte mönster eller så, så hjärnan går på högvarv...
Här kommer ett smakprov på vad jag har sytt...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, vilken hejare du är på att sy, här hemma står maskinen mest o samlar damm, finns inte så mkt tid över just nu.

Ha en underbar semester!



Kram kram

2010-06-30 @ 23:53:41
URL: http://Simsonroman.blogspot.com
Postat av: Therese

Hanna- Tack, vad snäll du är... Jag är än så länge bara på nybörjarstadiet, men jag tycker att det är galet kul...

Förstår tidsbristen... jag har ju en man hemma om dagarna som tar hand om markservicen.. =) så ja har massa tid..!! =) hahah



Ha en underbar semester ni oxå!!



Kramar

2010-07-02 @ 09:31:57
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0