Fläskläppen intar djurparken...

Vi var hemma hos min familj och firade lite förra helgen.
VI firade Eriks examen och min födelsedag, det var en grymt lyckad familjetillställning.
Vi bjöd släkten på grillade langos, vilken blev en stor succé!
Tack alla ni underbara för att ni kom och firade med oss, och tack för de fina presentera.
Det var grymt trist väder hela helgen, men det vägdes upp av det härliga sällskapet. Alva ville inte släppa Mormor ur sikte, och det första hon sa på morgonen när hon vaknade var "Avva gå mommo", och så fick de bli...
Jag klippte lilltjejen också. Det blev ganska bra. Hon börjar få "tjockt" hår nu, våran tjej.
När jag klippte henne virade vi en handduk kring henne och det tyckte hon var jättemysigt och ville verkligen inte ta av sig den när hon var klar. Hon fick väl "mysa" ett tag med den tänkte vi, och hon knallade runt med handduken virad runt sig och rätt vad det var faller hon pladask och han inga händer att ta emot sig med.
Resultatet blev en GIGANTISK fläskläpp vilket resulterade i ett helt vanställt ansikte. Vi kände knappt igen vår prinsessa. Här kommer bildbevis.
Lägg för övrigt märke till att jag har hittat ett helkul redigeringsprogram,
samt att hon använder min gamla jacka a'la 80tal..
Visst är det fantastiskt att det finns en park där man får gå in och på riktigt hälsa på djuren.
Alva njöt i fulla drag, och där kommer vi definitivt att spendera mycket tid framöver när vi är "hemma" och hälsar på..
Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Stine - mamma till prins Wiggo

vad roligt ni ser ut att haft, stackare med fläskläpp :( hur gammal är hon?

kram

2010-06-24 @ 13:14:22
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Stine - mamma till prins Wiggo

hej hej min son fyllde 1 år i Maj!

2010-06-26 @ 11:56:08
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0