En dag på bondgården med finbesök...

j, nu har det gått några veckor sedan jag skrev igen, men när jag jobbar är det verkligen fullt upp hela tiden.. men det är härligt tycker jag. Då känner jag livet i mig som Madicken säger, och för er som undrar hur det känns så kan jag vidare meddela att det är när allting känns härligt!!
Förra helgen hade vi finbesök i form av finaste Anna. Min underbara barndomsvän som jag har skrivit om förut. Hon var här torsdag till söndag och vi hann med mycket mysigt under tiden. På lördagen for vi ut till ett naturbruksgymnasium som hade öppet hus. Det var mysigt. Alva fick rida på hästen och klappa och pussa fåren, gissa om lyckan var total?
Sen fick man provsitta traktorn..
Som sagt, lyckan var total!!
Förutom studiebesöket hann vi med att grilla, shoppa lite och mysa tillsammans. Tack Anna för att du tog dig tid att komma hit, det var verkligen mysigt!! Hoppas vi ses snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0