Bästisarna!

Den senaste tiden har det gått upp för oss att Alva verkligen har en bästa bästis.
Jag vet inte hur vanligt det är att 2åringar hittar bästisar, men det har verkligen dessa två.
Alva och Nils har verkligen ett speciellt band till varandra och jag är så glad att hon får ha en riktig, riktig kompis.
När jag sitter och tittar på dessa två sötnosar blir jag helt varm i hjärtat.
Det är inte bara så att Alva hänger efter honom, utan han verkar verkligen gilla Alva lika mycket.
Det är så fantastiskt att se.
I början på förra veckan var de här på ett litet MINI 2-årskalas. De hade så kul tillsammans och lekte och sedan avslutades kvällen vid halv 10 med ett bad i badkaret tillsammans..
På torsdagen var det marknadsafton i stan, vi gick dit tillsammans och inga kunde vara gladare än våra solstrålar. De var så glada och nöjda att de hade varandra..
Igår firade vi nationaldagen tillsammans och i parken med mat, fika och bad. De åkte tillsammans i Alvas lilla sulky och tittade på varandra, strattade tillsammans och kramades. ÅÅÅ jag blir helt varm i hjärtat..
(Familjen vill inte att jag lägger upp kort på Nils, men här sitter de i alla fall tillsammans i Alvas vagn..)
Det som också är så fint i denna kråksången är att vi, Erik och jag tycker väldigt mycket om att umgås med familjen också. Vi trivs verkligen tillsammans och har verkligen mysigt tillsammans!
Nu ska tilläggas att Alva inte enbart gillar Nils, utan hon är störtförtjust i hela familjen, det är så rart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0