Bön till Gud...

Jag har fått dille, dille på att inreda vårt nya hem.. spanar in en massa inredningssidor för att få inspiration. Kollar tradera och blocket jämt och ständigt för att se om jag kan hitta några fynd!
Igår var vi på loppis för att se om vi kunde hitta en gungstol, men ingen lycka denna gången. Men vi har ju tid på oss.. ååå det ska bli så galet kul! Nu i kväll när jag kikade runt på tradera hittade jag denna fina väggdekor.
Ååå, jag är helt kär och vill vill vill vinna den auktionen!! HOPPAS!!!
Den ska få sitta över Alvas säng.
Hon brukar komma springandes till oss på kvällen med händerna knäppta och säga, be, mamma, be. Hon är så go!
Denna bönen brukar vi be tillsammans när hon kommer springandes.
Det går en ängel kring vårt hus
Han här på två förgyllda ljus
Han har en bok uti sin hand
Nu somnar vi i Jesu namn, Amen
Varje kväll när Alva ska sova brukar vi sjunga:
Gud som haver, barnen kär
Se till mig som liten är
Vart jag mig i världen vänder
Står min lycka i Guds händer
Lyckan kommer, Lyckan går
Du förbliver fader vår
Amen...
Den har vi sjungit för henne sedan hon var typ 3 månader, varje kväll innan vi lägger henne i sängen... Hon älskar det och tycker att det är såååå mysigt!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men du så söt. Håller tummarna att du vinner! Du kan väl hojta till om du skulle se den någon mer stans:)

2010-01-24 @ 23:21:24
URL: http://thereseedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0