According to Alva..

Mamma är rätt kass på att blogga, så jag får väl ta över här, i alla fall för idag. Jag vill ju berätta om vad som har hänt den senaste tiden... Julen var grym och det har hänt coola grejer här hemma... Nu ska ni få höra och se.. =)
Jag gick mitt livs första luciatåg på kyrkans julfest.. ja va lite rädd så pappa fick va me mej framme..
(De e vi längst upp till höger)
Jag bekantade mig med "Jesusbarnet" på kyrkans julfest..
... och fick min livs första godispåse.. mmm
Sen åkte vi hem till "mommo", "Leli", "Lella", "Mimi" och Ia... (Mormor, Felix, Stella, Emil och Ia) och firade jul nr 1. De va MYYSIGT!!
Mamma och pappa hade sagt att tomten skulle komma, och de gjorde ham, YIPPI!!!
Ja va inte ett dugg rädd...
jag fick en massa paket, det största av alla!
och tackade och kramade tomten när han skulle gå. Han va ju grym ju!
Sen åkte vi upp till "mamo" å "faija" (farmor och farfar) och firade julafton...
På morgonen fick jag paket
Sen gick vi till kyrkan allihopa!
och sen myste vi...
och så träffade ja tomten, igen!
Han hade grymt schyssta grejer även denna gången!
Sen har mamma och pappa varit rätt kassa på att fota, men vi hade en fantastisk jul och nyår, och jar är så glad att jag har en massa folk omkring mig som jag älskar och som älskar mig, det är verkligen coolt!
Ja pratar om dem jämt, och vill jämt kolla på dem på kort!!
Mer coola grejer har hänt, men de kommer i nästa inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0