According to Alva del 2

Jo, nu ska ni få höra, mina kusiner, Leli och Lella har varit här med mommo och Ia. Gissa om jag blev glad när de kom. Jag hoppade, tjoade och gjorde världens segerdans.
Vi hade det jättemysigt tillsammans. Jag älskar verkligen att leka med mina kusiner, speciellt Stella, för vi har så kul tillsammans, vi leker picknick, matar varandra, busar i mammas och pappas säng, och smyger iväg när ingen ser.
Det är så synd att vi inte bor nära varann så att vi kan ses varje dag, men mamma säger att vi får roligare när vi väl ses, och det kanske är sant, mamma brukar ju va rätt klok.. =)
Lelli älskar och oxå, men han var lite sjuk när han var här, så han orkade inte leka så mycket... han spelade mest wii med pappa.. de tyckte dom om!
Nu ska ni snart få höra det häftigaste av att som har hänt!!!
Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0