Sjukstuga...

För er intresserade kan jag berätta att ALva ikväll somnade utan en enda protest i sin säng... igår var en helt annan historia... Men de känns som vi är med i matchen och att vi kommer ro detta i land... VI är så stolta över vår flicka...

Nu till en mindre glädjande nyhet... vi har sjukstuga här hemma..
Alva kräktes i bilen hem från maxi förut, helt från ingenstans dök det upp... Vi trodde det var slem och jag ringde därför inte chefen om vabb, men sen ju längre kvällen led ju sämre blev Erik, han gick och la sig för en timme sen, och det är inte likt honom... Illamående så till den milda grad... Jag har också känt mig lite kumig idag...
Så, i morgon får mannen vara hemma och kurera sig och jag får ta hand om flickan... vill inte skicka henne till förskolan med eventuell maginfluensa...
Stackars mina älsklingar!!!
Min gullunge julen 2008.. oj, vad liten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0