Nu blir jag en tiger, mamma...

För några veckor sedan när vi var på ett köpcentrum utanför stan så var det an massa barn som sprang omkring som små tigrar... Alva ville också vara en tiger och vi fann källan till detta... På McDonalds satt de och målade små barn till just tigrar...
Nu på eftermiddagen satt Alva och målade och plötsligt hörde jag, mamma, nu blir jag en tiger, mamma.
Hon målade stora delar av ansiktet blått och tyckte på allvar att hon verkligen hade lyckats att bli en tiger...
Så, vad säger ni, tiger eller smurf??
Söt som socker är hon i alla fall, tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina, fantastiska Alva! Vi tycker så mycket om dig! Tycker hon att hon är en tiger så tycker jag det med :-). Kram

2010-12-15 @ 22:24:24
Postat av: therese

Emma- vi tycker om er oxå!

Det är verkligen kul att de har fantasi, de små liven..

2010-12-15 @ 23:16:24
URL: http://pyretsparon.blogg.se/
Postat av: Hanna

Simson tyckte detta var mycket roligt:)

2010-12-16 @ 10:17:39
Postat av: Therese

Hanna- haha, ja visst har de humor de små nissarna.. =)

2010-12-16 @ 11:09:47
URL: http://pyretsparon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske vi kan kalla henne en "blåtandad tiger":))

2010-12-16 @ 21:15:46
Postat av: Therese

haha, jag gissar att det ät min underbara svärfar som kommit med den senaste kommentaren.. =) blåtandad tiger, den va bra... =)

2010-12-17 @ 09:06:04
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0