Hej mitt vinterland, nu är jag här!!

Nu har jag frusit tillräckligt...
Under tuffa tider har vi inte kunnat prioritera oss själva när det kommer till kläder. Lillan har ju varit tvungen att hållas varm. Men nu när vi sakta men säkert har börjat jobbat oss uppåt kände vi att jag hade frusit klart...
Igår när vi var ute och julhandlade slog jag till på en ny vinterjacka... Det är helt galet egentligen hur mycket pengar de ska kosta, men nu har jag i alla fall provat den ordentligt med en tur till pulkabacken alldeles intill... och oj vad underbart skön den är!! UNDERBAR!!!
Dagen började inte på bästa sätt (UNDERBARA TVÅÅRING!!!), men det tog sig vid lunch och nu har vi haft en otroligt mysig eftermiddag och kväll bestående av pulkaåkning med massa barn, bla en dagiskompis till Alva, lek och pepparkaksbak!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0