Förskolans luciatåg..

I morgon ska vi få följa med vår prinsessa till hennes förskola på luciafirande...
det krockade med det som vi ska ha på mitt jobb, men jag vill inte missa hennes första på förskolan, så jag har tagit ledigt... känns trist att missa mina smånissar och lucior på jobbet, men hade känts ännu värre att missa mitt eget barns...
Det ska bli spännande att se i morgon...
Nu måste ja stryka lucialinnet, sen är det sängen bums för mig...
Bjuder på lite nostalgiska bilder...
julen 08
julen 09
natti natti...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mormors lilla älskling! Längtar tills vi ses! KRAM O PUSS!

2010-12-13 @ 06:34:05
Postat av: Hanna

Förstår dig...men vi saknade dig förståss :)

Simson sjöng inte en ton, men Johan var stolt far och konstaterade att: Han står ju ändå där framme. Ha,ha...ja, det är ju alltid nåt.



kram kram

2010-12-14 @ 23:39:09
URL: http://simsonroman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0