Ett livslångt beroende har ny nått sitt slut...

... bokstavligt talat...
Skrev ju att napparna har lämnats till tomten, och såhär en vecka senare, hur går det?
Jo, men jag måste säga att jag tycker det går fantastiskt bra...
2a kvällen var jag beredd att ge upp, men de berodde nog mest på att jag var så trött...
Nej, Alva klarar sig så bra och hon är verkligen stolt som tuppen över att vara så stor att hon inte behöver napp... =)
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Igår kväll var vi på en helt fantastisk julkonster, en av de bästa jag varit på faktiskt... Det var kul att se, Alva höll låda ända till 22.30, vilket måste vara nått slags rekord för damen...
Ja, kul var det och underbar musik!!
Idag bär det at till kyrkan på julavslutning, det ryktas om att Alva ska va med i nått Luciatåg, inte henne imot skulle ja tro...
Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så stor och duktig tjej! ^^

Hoppas allt är bra med er och att ni repade er från sjukstugan jag läste om tidigare. Hälsa pyret och Erik! Snart dags att ses igen! Det var ju förra vintern eller nåt... tänk vad tiden rullar fort!

kram /Hanna

2010-12-12 @ 09:38:35
Postat av: Kristin

Åh vilken fin bild på er båda, så långt hår du har! ;)Alla bilder är superfina btw, god jul på er!!

2010-12-12 @ 22:13:15
Postat av: Kristin

Åh vilken fin bild på er båda, så långt hår du har! ;)Alla bilder är superfina btw, god jul på er!!

2010-12-12 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0