En liten lista..

1. Hur gammal är du om fem år? 30..
2. Vem var den sista du träffade? Erik och Alva
3. Hur lång är du? 163,5
4. Vilken var den senaste film du sett? Hmm, räknas en liten snutt av madicken tillsammans med Alva i tisdags kväll?
5. Vem ringde du senast? Erik
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? De va till Mia...
7. Vad är dagens planer? Vila och fixa med presenter till Alvas fröknar
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa allra helst..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Alldeles för länge sedan... Hon var här för typ 1 månad sedan, men till veckan får jag äntligen träffa henne och alla andra igen... som vi längtar...

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? 07.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Hmm, hittat en katt...?
14. Vilken är din favoritplats? Där de jag älskar finns, faktiskt.. vilket betyder lite här och var..
15. Vilken plats föredrar du minst?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, svårt.. förhoppningsvis har jag en lite större familj att älska, vart geografiskt har jag ingen aning om...
17. Vad skrämde dig som barn? Mardrömmar
18. Vem fick dig att skratta senast? Alva
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, jag antar det..
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? Dalsland, Småland och Närke

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor..
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Det fanns en gång en glassort från Sia som hette mjölkchoklad, den bara smälte i munnen... mums..
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Svår fråga faktiskt.. Jag hoppas att jag inte skulle bli girig utan dela med mig. Kanske att vi skulle försöka hitta nått mysigt hus och flytta in i...
29. Tycker du om kinamat? Ooo ja..
30. Tycker du om kaffe? Nej!

31. Vad dricker du till frukost? Hemma: Mjölk, på jobbet Te..
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast på vänster
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? De bästa som finns...
35. Är du en beroendemänniska? Ja vet inte... ja tror de..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, liiite spanska och liite swahilii
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, men min lillebror föddes i en ambulans... 
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder till Alva och saker till hemmet...
42. Äger du dyra smycken? Nja, mina ringar... och så har jag fått lite smycken av farmor och från mormor...
43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett glas vatten
45. Vem är den roligaste människan du känner? Får nog bli Stella...
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett par stycken på knät efter min korsband/minisk operation...
47. Vad har du för ringsignal? Hey soul sister
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, en hel del. Det är jättekul...
49. Flirtar du mycket? Nej..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På kolmården

51. Kan du byta olja på bilen? Nej, nej...
52. Har du fått fortkörningsböter? Nejnej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Molly mus blir sjuk...
54. Läser du dagstidningen? Nej, inte tidningen, men på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, Vi föräldrar
56. Dansar du i bilen? Nej, men ja sjunger en massa...
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Alva på en teckning som hon hade målat till sin farfar...
59. När var du i kyrkan senast? I söndags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0