Sleeping beauty

Som jag skrev innan har vår lilla flicka verkligen blivit stor! Ett av många tecken på detta är att hon har fått byta till "storsäng". Hon sover alltså inte längre i spjälsäng, utan i en växasäng. Hon är verkligen jätteduktig. Hon har även fått en prinsesssänghimmel och prinsessgardiner. Så rummet har fått sig en rejäl makeover. Jag tycker att det känns som ett gulligt flickrum och är mycket nöjd med resultatet. Jag kommer att visa bilder snart, när jag får tid att ta kort på rummet och de söta detaljerna, ordentligt. I alla fall så är gardinerna likadana som tyget på gaveln på sängen.
Vi är ju även välsignade med en konstnär i släkten, och när vi var nere hon A's kusiner för någon vecka sedan frågade vi min fina svägerska om inte hon kunde tänka sig att måla några tavlor i samma motiv, sagt och gjort, så nu pryds även väggen av 3 prinsesstavlor!! Alva ÄLSKAR dem, och jag med!!

Kommentarer
Postat av: Lady Dahmer

det kanske har att göra med att du klistrat in kodmallen flera gånger?? (om du ser själv så uppreparbloggen sig om och om och om igen)

2009-11-09 @ 17:45:23
Postat av: Lady Dahmer

jag vet faktiskt inte vad det beror på. jag har bara möjlighet att dubbelchecka mina koder i firefox och explorer och jag har alltid en kod i stilmallen som ska se till att det ser lika ut överallt.

2009-11-09 @ 23:36:37
URL: http://ladydahmer.blogg.se/
Postat av: Saga & hennes mamma

Så kul med bilderna! Ser fram emot ditt nya blogg-jag:) Messa mig dina inlogg. så fixar jag loggan och du ska även få en länk när jag får upp en ny undersida.

2009-11-09 @ 23:37:53
URL: http://sagadelin.blogg.se/
Postat av: Saga & hennes mamma

Förresten, va duktig du vart med spisgrejsandet!

2009-11-09 @ 23:38:31
URL: http://sagadelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0