Mammas kakmonster!

Alva har inte fått äta speciellt mycket sötsaker i sona dagar. Hon har fått det vid speciella tillfällen. När vi kanske har haft besök eller är bortbjudna. Vi äter sällan eller aldrig fika hemma, därför har det blivit naturligt att hon inte ftt så mycket sånt.
Idag när jag kom hem från jobbet hade Erik en vän hemma. DÅ möttes jag av detta...
När katten är borta, dansar råttorna på bordet!!!
Alva äter ballerinakex, och innan det hade hon tryckt i sig en bulle, mammas kakmonster!

Hon är verkligen så underbar min lilla flicka. Nu springer hon runt och busar med en hund som vi får låna en liten stund när hennes mamma jobbar och leker med sin kompis Edwin som är och hälsar på... Jag skulle tro att hon är rätt sockerspeedad, för hon dansar och dansar.. =) söta ungar!! I skrivande stund drog de en vals tillsammans. TIll saken hör att Edwin inte går riktigt, så han använde Alva som gåstol. Detta resulterade just i att Edwin förr pladask... Såg faktiskt riktigt roligt ut!!
Nu ska jag åka och shoppa lite. En vintermössa måste inhandlas till min goding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0