Låång dag!

Idag började jag jobbet halv 8 och jobbade till 6.. de vart en lång dag, och jag känner mig ganska trött..
E är iväg på hemgrupp och jag är hemma och fixar lite..
När jag har sånna långa dagar måste jag erkänna att jag längta hem nåt otroligt.
Något fattas mig när jag inte är med mina fina två.
Bästa stunden på dagen är när man kliver innanför dörren hemma och hör små små trippande steg som kommer springande. Jag plockar upp min flicka och får en härlig kram och en puss. Det är verkligen en underbar känsla. Jag talar om för henne att jag älskar henne och får till svar: lälä (Älskar) Ååå vad hon är underbar!!
Imorgon är det heldag igen, jobb 9-17.30 och sedan hem till några vänner..
Nu ska jag hälsa på kudden faktiskt, men självklart ska ni få en bild oxå.. =)
konstnär??

Kommentarer
Postat av: Ajdins mamma

Nu är det tider då varje krona är guldvärd och alla extrapengar är varmt välkomna.

Du har chansen att vinna 500SEK i kontanter. Besök min blogg för mer information.

2009-11-17 @ 15:34:23
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0