As time goes by...

Nu har det gått evigheter sedan vi skrev något här.
Jag fann denna fina design på nätet och tänkte att det kanske kunde få mig attt ända till och vilja blogga lite igen...
Så... vad har hänt sedan sist.. En hel massa, men jag orkar inte ta upp allt.
Jag jobbar i alla fall och står i och Pappan är hemma och är pappa, på heltid. Han pluggar dessutom sista terminen till gymnasielärare, på halvtid.
Vi trivs med livet och njuter i fulla drag av allt som händer.
Pyret växer så det knakar och hon är snart 1,5 år. GALET!
Hon går runt och babblar och pratar hela dagarna. Mycket förstår man, men än är mycket mest just, babbel.
Dansa, kramas och pussas, leka med gosedjur och dockor är det bästa i livet. Samt att leka att hon själv är bebis. DÅ ligger man i famnen på någon vuxen och dricker vatten, ur NAPPFLASKA(!!!)
Jaa, käre värld, hon är kul våran dotter!
Det är även enormt kul att leka med kompisar och busa med kusinerna.
Farmor, farfar och mormor är och väldigt kul att busa med!
Nu är vi hemma hon Pyrets mormor, så jag ska återtåga till det sociala livet, men jag ska försöka ta tag i detta igen nu.. så, håll er uppdaterade!!
Kram fru Söderlund

Kommentarer
Postat av: Saga & hennes mamma

Wow vilken upphottning! Du, maila mig när du har tid, har lite "förslag" till dej. Synd att vi inte hann ses annars hade ju lilla A kunnat fått med sig lite Moonkids hem om det hade passat;)

2009-11-08 @ 20:52:34
URL: http://sagadelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0