2års kalas

I morgon ska Alva på kalas, 2 årskalas. Det blir hennes 3 barnkalas i livet, och det känns spännande. Kakor och en massa barn, det kan knappast bli bättre, om Alva får bestämma i alla fall..
När vi ska bort eller om någon fyller år osv, brukar jag roa mig med min stora passion, scrapbooking.
Denna gången blev det ett riktigt prinsessigt kort till Moa. Hmm, färgerna gör sig inte rättvisa på denna bild, men det ska i alla fall Alva ge till Moa i morgon. Present vet vi inte än, får kika på stan i morgon!
Hoppas ni har ni bra lördag kväll, kikar ni på Robinsson, eller dissar ni?
Personligen dissar jag, känner mig inte alls speciellt pepp på att se de..
God kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0