Ny videoblogg

Jag har gjort en ny blogg där jag lägger upp filmer som jag gjort...
Jag kommer att länka till den varje gång det dyker upp nått nytt där inne, så ni behöver inte oroa er. Fortsätt att kika in här, så ska ni se att ni får all information ni behöver...
Anledningen till att jag använder den i stället är att det är mycket smidigare att lägga upp videor där...

Denna gången har jag gjort en film från helgen tillsammans med farmor och farfar, dock är det endast bilder på lillan..
Jag tror dock inte att någon som kikar in här har något emot det...

Pyrets videoblogg - Klicka för att komma till sidan...

Kommentarer
Postat av: Therese Fashion

Men du va gulligt! Mitt mamma-hjärta fylldes av tårar. Saknar er. Hoppas ni har det toppen och att vi snart ses. Kramar

2009-05-04 @ 15:47:17
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0