Kristi himmelsfärd blev en riktig höjdare!! =)

Vi har verklige haft en toppenhelg!! I onsdags kväll kom min kära Anna hit och spenderade nästan hela helgen här.. vi hade det verkligen hur mysigt som helst!! Det är så underbart med vänner som man kan vara sig själv till 100 % med!! Anna är en sån vän! Det kändes verklige BARA kul att hon var här.. trots att det blir massa saker överallt och stökigt har det verkligen varit underbart att ha min fina Anna här!!!

I fredags kikade vi på ett hus... det var verkligen mysigt, underbar tomt och bra på många sätt, men det var några saker som gjorde att det inte kändes 100%, så vi tackade nej, trots att vi hade fått hyra det om vi hade velat!!

Alva har börjat gå mer och mer nu... nu ger hon sig ut på småpromenader nu och då, även om hon inte är så villig att skylta med sin talang.. när vi ska "visa upp det! brukar hon i protest sätta sig på rumpan!!
När hon på eget bevåg släpper väggen och andra saker brukar vi ge henne beröm, då sultar hon gå och ställer sig och klappar händerna.. =) mitt charmtroll!!!

I morgon börjar sista veckan här i stan för denna våren.. sen bär det av på vår sommarturné. Det är med blandade känslor... självklart är det hur mysigt som helst att åka och träffa alla nära och kära som man inte ser så ofta, men samtidigt är det lite trist att lämna våra vänner här för hela sommaren... Men det kommer gå fort, riktigt fort, och sen är det dax för mej att börja JOBBA!!!! WIHIII!!

Bjuder på lite ögongodis.. =)
Mammas tidningar är grymma!! =)


















   Skönt med nån som älskar att leka med mig!
Min söta dumbo!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Oh, vad härligt ni verkar haft det! Min fina vän!

Så nu börjar sommarturnén snart... hoppas ni får det riktigt riktigt bra! Och jag hoppas vi får tillfälle att träffas i sommar, särskilt nu när vi inte kunde träffas igår. Stora stora kramar Mia

2009-05-25 @ 09:48:27
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Anna Ström

Tack för en jätte mysig helg. Var verkligen jätte kul att träffa er och umgås under en lite länge :). Mer som förr! Hoppas att allt är bra med er! Många kramar!!

2009-05-25 @ 20:28:53
Postat av: Therese

Grattis till bilen eller vad säger man...kul!



Va långt hår du fått Alva, jag är lite avundsjuk, hihi. /Saga

2009-05-26 @ 11:54:47
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Maria Simonsson

Kul att ni köpt bil... precis en sån som vi vill köpa.. nån gång iaf. Å du, var hittar ni alla hus ni titta på??? För jag antar att ni ska hyra??? Förmedla dom vidare till oss om ni inte vill ha :)



Ha det så bra nu i sommar!! Kramar

2009-06-01 @ 16:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0