Knasigaste intervjun i mannaminne.. =)

Igår när vi hälsade på Alvas blivande förskola hände det en knasig med grymt kul grej!!!

Det är en grymt lång historia och jag orkar inte riktigt skriva ner den här, men hursom helst kommer inte Alva börja där, istället fick jag jobb!!! ÄR inte det  helt galet??
Det känns verkligen fantastiskt kul, och jag blev så stärkt av att sitta där och få ta emot alla lovord.. =)
SÅ, jag börjar och startar upp en helt ny avdelning på förskolan den 3 augusti!! Känns verkligen såååå spännande!!!!

___________________________________________________________________________________________

Idag är med hund.. Klara lämnade världens finaste Aiyana här innan hon gick till jobbet, gissa vem som är i EXTAS?? Det är inte jag och inte Erik.. nej just de, ni har rätt.. de e Alva... Munnen är som en fågelholk på henne och hon tycker att det ät tokspännande!!!

Jag känner mej så tokigt glad, verkligen!!! Tänk att jobb bara kan"trilla ner" sådär, i dessa tider... e de inte fantastiskt???


Kommentarer
Postat av: Anna Ödman

Men guuuud vad kul vännen!! så det kan bli.. hihi.. hoppas allt är bra med er!

kram

2009-05-14 @ 11:45:42
Postat av: Madde Söderqvist

GRATTIS det låter ju helt underbart :) Ha det så bra och lycka till med lillans 1årsdag.KRAM

2009-05-14 @ 19:34:48
Postat av: Therese

Oh va kul, spännande. Grattis, glad för din skull!

2009-05-15 @ 10:21:24
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Anna Ström

ååå vad roligt med jobbet! Jätte grattis och många kramar :. ser fram emot att gträffa er nästa vecka!! kramar

2009-05-15 @ 19:42:42
Postat av: Mia

Meh galet kul!!! GRATTIS min vän!

måste höra hela storyn... hi hi

kram kram

2009-05-15 @ 22:04:05
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Sophy

Men åå va roligt för dig! Grattis!! Önskar att nåt liknande händer här, men det ser sanneligen mörkt ut..

Kram på er

2009-05-18 @ 08:37:57
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0