Idag får vi finbesök!

Idag kommer min finaste Anna hit och hälsar på!
Vi har inte setts sedan jul, så de känns så grymt kul!!
Saknar henne när vi inte träffas!
Hon är en sån vän som jag vet alltid kommer att finnas kvar.
Även om vi inte pratar på flera månader är det alltid kul å mysigt att prata å ses!
Hon är verkligen en av mina finaste, ädlaste och äldsta vänner.. =)
Vi är som inte bara vänner, vi är nästan som systrar.
Det har alltid varit vi, och hennes familj har alltid varit en stor del av mitt liv!!
Jag tycker så mycket om dom, så mycket om henne!!
MIN FINA ANNA!!

´¨'
VÄNNER FÖR ALLTID!

Kommentarer
Postat av: Anna Ström

Vad gullig du är :) Tycker MINST lika mycket om dig!! Det har varit på tok för lång tid sen vi sågs senast. Vi ses ikväll :) kramar!!

2009-05-20 @ 15:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0