Min lilla GangSTAR

SOm jag sa tidigare har jag köpt tokcoolt kläder till lillan från märket GANGSTAR. Det är ett märke som likt Me&I säljer genom homepartyn. Vi var hemma hos fina E och fick smaka smaskigt fika och se på alldeles för mycket coola kläder. Risken är att när man är på sånna ställen vill man köpa allt som finns. SÅ var fallet för mej. Det var verkligen jättemycker kläder med attityd, så jag vart helt förälskad!! Jag köpte inte speciellt mycket, men det jag fick med mig var två hemliga paket, bestående av två bodys, en klänning, ett par tights och en scarf. Jag är supernöjd verkligen, men jag kanske inte skulle ha köpt det i strl 1 år. Kläderna är verkligen på tok för stora så det får bli för lillan att växa i. Den fina svarta klänningen liknar med ett nattlinne, eller långklänning än tunika/klänning och tightsen blir som pyamasbycor, då hon inte på långa vägar fyller ut dem. Men coolt är det, och det kommerbli toksnyggt när det väl passar!!!


Svart tunika(?) och tights med små gangstrar på =)


Apcool scarf.. VIsst klär den henne??

Om ni vill kika närmade på deras kollektion, boka party eller handla i deras webshop, gå in på deras hemsida.


Kommentarer
Postat av: MORMOR

Mormor tycker du är lika underbart söt vad du än har på dej!

Älskar dej, gumman!

2009-03-11 @ 19:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0