Mammas fina flicka..

Lillan är verkligen ingen liten bebis längre!! Hon förstår så sjukt mycket, och detta har hänt på bara några dagar...
Här kommer en liten uppdateringslista till er...
  • Om man frågar henne nått och hon inte vill det, skakar hon frenetiskt på huvudet och säger nänänänä..
  • Hon busar som bara den och älskar när man jagar henne på golvet.
  • Tittutleken..
  • Hon står riktigt stadigt (eller står lull eller vad det heter) och tar några få steg.
  • Hon kommunicerar verkligen på sitt eget lilla sätt... Vill hon tex till mig, sträcker hon sig till mig och säger mamma..
  • Ibland när Erik kommer hem, eller om vi kommer hem brukar hon säga pappa, som att hon menar att nu får jag träffa pappa.
  • Dansa, dansa och åter dansa. Hon älskar det, och så fort hon hör musik kommer hon igång... Igår gungade hon sig igenom hela babysången...
  • Hon härmar typ allt man gör... Framförallt märker man att hon verkligen försöker härma det vi säger.. Man ser hur hon försöker att med munnen forma de ljud vi gör ifrån oss... så gulligt!!
  • Reser sig och går utmed saker (har hon visserligen gjort ett tag men...)
Ja, överlag är det verkligen kul nu!! Bortsett från att hon får tänder och iom det matstrejkar då och då och har galet ont från och till... De syns verkligen nu, så vi tror och hoppas inte att de ska besvära henne så länge till!!
Men ialla fall så är hon väldigt rolig och otroligt social.

Jag tycker i alla fall att hon är helt fantastisk och SOM jag älskar denna flicka.
           
   

Kolla riktigt noga på hennes övre tandrad, ser ni bissarna som kikar fram lite smått??

För mig är Alva verkligen den finaste och bästa som finns!
Jag älskar henne så gränslöst, och den känslan är alldeles underbar!
Hon har verkligen fått det bästa från mej och det bästa från Erik, det är så coolt!
Tänk vad jag är välsignad som har fått denna fina fantastiska flicka att förvalta!
Är det inte underbart??


Kommentarer
Postat av: Therese

Gullunge. Ska bli så kul o träffa er snart igen.

2009-03-25 @ 19:32:01
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: lilla familjen skoog

Oj,så mycket hon kan er lilla tjej! Och fortfarande lika söt! En härlig ålder de är i nu. :) Är ni hemma något i påsk eller?! Hade varit kul att träffas!! Kramar Ester å mamma

2009-03-28 @ 16:33:32
URL: http://lillafamiljenskoog.blogspot.com
Postat av: Madde Söderqvist

Hon är ju såå goo :) Fort tiden går. Det är allt en härlig ålder nu. Ha det bra! Kramar

2009-03-29 @ 14:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0