Gunga litegrann...

gunga lite bak å lite fram... Det är Lillans nya favvosyssla!!
I söndags gick vi ju ut på en promenad i det fina värdet. Promenadet tog oss först till den lilla lekparken här lite längre bort på gatan. Där stannade vi till och gungade och åkte rutchkana... Det var verkligen två nya favvosysselsättningar!
Sedan begav vi oss till ån för att mata änderna med lite gammalt bröd. Även detta var uppskattat.. Lillan satt som förstenad och kikade på de små varelserna som sprang osm slogs om smulorna.

Vi känner verkligen att våren håller på att komma.. på riktigt här i vår stad.. Det riktigt spritter i benen på familjen. Det känns så härligt!! Idag gjorde vi samma tur, alltså till lekparken och änderna, och det var garanterat inte sista gången!!
Hon är verkligen så nöjd och harmonisk nu vår lilla tjej. Magen verkar verkligen må mycket bättre, och det ger väl även resultat för det allmänna tillståndet skulle jag tro!

Igår avslutade jag min kvällskurs på universitetet, och det gick verkligen jättebra, jag fick positiv respons på arbetet jag har kämpat så med. Det är faktiskt intedet enklaste att kombinera mammaroll och plugg när man är hemma hela dagarna. Ofta håller man igång så på dagarna att när kvällen kommer och lillan har somnat vill man bara vila... Men jag fick det gjort, och det känns grymt skönt att det än över och att jag klarade det så bra!

Här kommer lite bilder från vår eftermiddagsutflykt..






Familjelycka!


-Idag känner jag livet i mig.
-Hur känns det?
Det är när allting är härligt!!


Kommentarer
Postat av: Sophy

Åå visst är de väl härligt nu när våren är på ingång!! Man blir så mycket piggare och gladare!! Ska nog ta med Noah till lekparken nån dag också..kommer nog vara en hit..=)



Ha de så bra i vårvädret! Kramkram

2009-03-18 @ 19:44:08
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: farmor Leena

Vad du har gjort det bra Therese som har klarat av kursen, trots Alvas magproblem. Bra gjort.

Må så gott alla tre

kramar från farmor Leena!!!

2009-03-19 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0