Upp som en sol, ner som en... pannkaka?

Jo.. ja skrev ju att lillans sovning funkade över förväntan.. men schi fick ja i natt...
Hon sov bra fram till typ 10 igår kväll, när vi skulle lägga oss. Erik får gå in till henne nu, eftersom hon så gärna vill komma upp om jag går in till henne... i alla fall... Han gick in, stoppade i nappen ett par gånger, men sen ville vi sova, så vi gav upp å la henne inne hos oss... När hon kröp ner berdvid mig kändes hon som ett element.. TOKVARM var hon... Men hon somnade i alla fall och det gjorde vi oxå... sen var hon kinkig trots att hon sov och nångång mitt i natten vaknade hon.. ja kände då att hin hade bajsat... Byta blöja och te tempern tänkte jag... mycket riktigt... febern var då uppe i 39,4 och hon var verkligen varm... efter ett tag somnade hon om men vaknade till då och då... detta betyder att vi inte sovit speciellt bra i natt nån av oss...

Hon är inte nämnvärt kinkig idag, förutom att hon är grymt trött och hängig...
Nån som har en aning om vad detta kan va??

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej! nu ska ja dela med mig av min febererfarenhet! =) nä,antingen kan det va så enkelt som en förkylning eller en tand. Om hon har hög feber 3 dagar i rad och sen blir flammig och prickig på kroppen är det garanterat 3dgarfeber. de är en sjukdom som alla barn under 2 eller 3 har. ju förr desto bättre. =) inget farligt alls. dom är ganska pigga ändå.

hoppas hon får bli frisk!

kram kram

Postat av: Therese

Kan hon inte "bara" vara förkyld?

2009-01-30 @ 13:50:36
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Therese

Hanna - Jo, vi tror nog på tänder igen... Det var ju typ sånhär hon blev sist... men hon är inte alls lika gnällig. Hon är supersnäll, bara lite hängig liksom.. Då kanske de e tre-dagars-febern då??



Therese - Jo, visst kan de va de... bara de att hon inte är speciellt förkyld... ingen hosta, inte nämnvärt mycket snuva... så.. ja...

2009-01-30 @ 14:35:22
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0