Tillbaka i verkligheten

Nu har vi kommit tillbaka hem. Det känns faktiskt skönt. Även om det är alldeles fantastiskt på alla sätt och vis att hälsa på släkten så är hemma ändå hemma. Det är här vi hör hemma numer, och jag trivs med det. jag trivs med livet tillsammans med min lilla familj och i vår lägenhet, faktiskt...

Andra delen av jul/nyårsfirandena beståd till stor del av sjukdom, tyvärr. Erik blev sjuk i feber, hosta och halsont för att sedan smitta ner Lilla A.. Det är jobbigt att se henne må så dåligt, utan att man kan göra nömnvärt mycket för att hon ska må bättre.

Nu hade hon typ blivit frisk från öronont och feber, hostan sitter fortfarande i. Men nu har hon fått nåt annat skumt.. Typ nått med magen, har ingen aning om vad det är.. Kräk överallt och VITT (hör å häpna) bajs.. Nån som har nåpn erfarenhet av detta och vet vad det kan tänkas vara?

I övrigt tror jag även att Lilla A är glad att vara hemma. Hon känner igen sig, visst gör hon det. Det är kul att se hur hon liksom upptäcker saker här hemma som man märker att hon känner igen... Hon blir så stor min lilla tjej...

Här hemma är det mesta sig likt, förutom ett par blommor som sist jag såg dem stod på bena.. de har nu fått lämna detta liv... Men, jag gråter inte över spilld mjölk, det är ju inget värre som har hänt..

Bilder kommer snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0