Nya vanor??

Nu förstår jag att i alla fall någon är nyfiken på hur det går för lilltjejen med sovandet i hennes egna rum... Så jag tänkte vara snäll och dela med mig av detta...
Det har faktiskt gått över förväntan tycker jag...
  • Första kvällen var hon så trött så hon däckade när vi hade vår lilla sångstund, vaknade till och var rätt skärrad vid 11 och fick nana inne hos oss. Sov då non-stop till 7.
  • Andra kvällen somnade hon själv i sängen efter 6 minuter, vaknade första gången vid halv 12, och sedan nån mer gåg under natten och kom in till oss och sov.
  • Tredje kvällen, somnade typ direkt när vi la henne på kudden, sov hela kvällen och fram till typ halv 2 då vi stoppade in nappen , men hon vaknade efter ett tag igen, och då tog vi in henne till oss, och så sov hon till 7, fick välling och vaknade sedan vid halv 9...
(Jag reserverar mig för eventuella ihopblandningar... jag är inte den piggaste mamman som finns på natten, så jag kan mycket möjligt ha blandat ihop en massa...)

Jag tycker i alla fall att det har funkat bra, och det går ju åt rätt håll i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Hanna

va skönt att det går så bra för er! Skönt när dom får eget rum för när dom vant sig så sover både ni och hon bättre. Man slipper störas av varandra! Dock lite jobbigare när man måste gå lite längre för att stoppa i nappen... =) men det får man väl ta!

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0