Mormorbesök...

Ååå vilken mysig helg vi har haft... Lilla A's mormor, även kallad min mamma har varit i helgen och gjort oss sällskap.
Vi har haft det jättemysigt, även om vi har varit lite småtrötta.

Igår var vi och handlade, som vi alltid gör när mamma kommer... Skafferiet, kylskåpet och frysen fylldes till bristningsgränsen=skönt att slippa handla på ett tag.
Sen på kvällen mycte vi ner oss i soffan... skönt!!

Idag har Alva, mamma och jag gjort stan.. eller nej, de va att ta i.. vi gjorde en liten hemlig mission... hoppas hoppas nu att det går vägen.. =) Evalott... du behöver ingen ledtråd.. du vet redan vad det handlar om... Jag kan säga att det är en stor sporre till att du skulle kunna komma hit och handla... billigt.. =) förstår du nu??
Ni snadr som inte vet, får kanske veta, om det går vägen... vilket jag verkligen hoppas, de skulle va så kul!!

Nu tror ja att Lilla A saknar sin mormor en aning.. för hon verkar åka omkring och leta efter henne... sötnos där...

Nu blir de snart handbill igen, hoppas på bättre resultat denna gång...

Mamma, tack för en underbar helg!! VI ÄLSKAR DEJ!!


Alva med världens bästa mormor endast 8 dagar gammal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0