En liten ärta?

Idag har vi varit på BVC och vägt lilltjejen, eftersom hon hade gått ner i vikt förra gången.. Idag hade hon gått upp igen, och är nu tillbaka i gemet... Sköterskan tyckte att de va jättebra och jag är så lättad över att hon äter.. ifall nån skulle ha missat det??

Nu är det så att jag har upptäckt en liten sak uppe i hennes gom. En kula som är lika stor som en ärta... Jag har ingen aning om vad det kan vara och frågade dem på BVC idag om det... Hon trodde att det kunde va brosk, men när jag skulle berätta för Erik vad hon sa, så kom jag på att hon inte hade svarat på vad vi skulle göra med det.. Så, jag kanske får ringa till henne imorron och fråga om hon kanske kan prata med nån läkare och fråga om det är nått osm inte ska va där, och vad man ska göra med det i så fall... Jaa ni, är det inte det ena så är det de andra..
Jaja, vi får se hur de blir me den saken...


Vad kul att så många har kommenterat!! =) De uppskattas!!

Farmor
- Vad bra att du tyckte de va fint... Snart får du se det på riktigt.. Vi längtar sp tills du kommer hit och hälsar på! Det är faktiskt inte så länge kvar nu...
Emma- Som sagt, i natt va de ingen hit att sova där.. i kväll har hon däremot inte vaknat en  enda gång hittills.. =) Skönt!! Tack för idag vännen, är glad att ni finns i våra liv.. =) Du, kan ja låna en massa böcker av dej??
Il Dufvo- Va du e söt.. Jo, ja kna ju inte sticka under stolen med att ja oxå tycker att hon e rätt go.. =)
Mia- Ja, ja, ja!! Vi VILL ses snart, SNART!!
Frida-  Jag gissar på att de e Maxstad?? Tack så mycket.. Kul att det är uppskattat att jag skriver, de e ju trots allt för er jag gör de..=) Hoppas allt e bra me dej, kram på dej oxå..
Svägerskan- Hihi.. vi hoppas oxå att prinsessan kommer sova gott... hoppas hoppas.. Jo du.. ärtan kan du ju läsa om här uppe... Hur går de för er prinsessa med sovandet nu?
Maddis- Jo, ja kan väl erkänna att ja hade ett finger med i spelet där.. =) Men jag kan i samma stund erkänna att hela vårt hem INTE ser ut så.. =) Jaa du.. när ses vi?? De va en bra fråga, ja skulle inte protestera om du sa att du kom i morron!! =) När kommer du till Svedala?? Miss u!!

Kommentarer
Postat av: lilla familjen skoog

Åh, så fint rum Alva har fått sig. Vi håller på med Esters också, och ska flytta in sängen hennes å så snart är det tänkt! Det blir nog bra det!! :) Vore jättekul om ni kom ner och hälsade på!! Nej, Siandra och Mirande var inte med på kalaset, men resten av familjen var det! Kul!! :) Vad skönt att er lilla sötnos mår fint! Hon e väldans söt tycker vi alla 3 här! :) kram på er!!

2009-01-28 @ 11:06:05
URL: http://lillafamiljenskoog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0