BVC

Nu har vi kommit hem från en tur till BVC och en promenad på stan inklusive picknick i parken. Det sistnämnda var mycket mysigt, dock var BVC en mindre lyckad historia.

Som jag har skrivit innan har hon ju dels varit sjuk, dels har hon ju ätit väldigt dåligt med mat. Detta har nu resulterat i att hon på 1  månad har gått ner 200 gram i vikt. Hon hade dock växt 1 cm på längden. Detta gör att hon i princip har hoppat ner en kurva, vilket inte är det bästa. Hon ska ju fortfarande öka i vikt, även om det är mindre nu, varje månad jämfört med i början.

Jag känner mej lite smått nedstämd nu på grund av detta, men hoppas att vi snart kan få ordning på hennes ätande!!
Gröten är ju ett vinnande koncept, men idag fick vi order om att vara envisa även met riktig mat. Så nu ska ja ställa med och laga fisk med potatis och sås. Tydligen skulle jag tillsätta extra fett oxå...



Visst är jag väl söt i alla fall??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0