Babysång och lunch...

Idag har vi varit på babysång i Nikolaikyrkan.. Det är verkligen bra, och idag var vi en bra storlek på gruppen. Det är nämligen en sån grupp som man får anmäla sig till och betala en liten summa för att få vara med. Jag tycker att det är bra, då det känns viktigare att komma dit varje gång..
Hon som har det är verkligen toppenbra, och har verkligen en tanke bakom det hon gör..

Alva älskar det och försöker på alla möjliga sätt att få ledaren att titta på henne.. =) De e sött på nått vis... Dock lite jobbigt att jag är den mest ointressanta på hela stället!!

Efter babysången tog vi en "sovrunda" på stan tillsammans med Douglas och Lisa.. Alva sov ganska länge, vilket nu i eftermiddag har resulterat i ingen sömn alls.. undra om det är bra??

Efter rundan på stan gick vi till Creperiet och lunchade.. Alva sov så skönt att jag inte ville väcka henne.. Jag hann äta halva lunchen innan hon slog upp sina... hmm blå? bruna? svarta? jaa, sina ögon helt enkelt!!
Lunchen var god, det tyckte även Alva, Lisa var MYCKET imponerad över att hon åt så bra (hon känner till hela historien) och tyckte att Alva va som en helt annan bebis.. =) MIN stora fina tjej!! Jag tror inte att jag kan förklara hur sjukt glad jag är att maten funkar nu!! Det är som om ett stenhus fallit från min rygg-så skönt!!

När vi kom hem gjorde vi ett ryck.. men de visar ja bilder på snart...

Håll till godo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0