Världens bästa pappa


Lilla A har världens bästa pappa! Han finns alltid där för oss. Eftersom han pluggar har han ju tiden på ett helt annat sätt än många andra, och det är jag så oerhört tacksam för! Eftersom båda är studenter ter det sig ganska naturligt att vi inte är stormrika precis, fast i en mening måste jag säga att vi faktiskt är enormt rika. Vi har en fin lägenhet, vi har mat på bordet varje dag, en säng att sova i, fina möbler, en underbar liten flicka och sist med absolut inte minst så har vi varandra, och är inte det rikedom så säg? Vi är en liten familj som älskar varandra gränslöst, det mina vänner, det är rikedom!

Tack mina fina, fina för att ni finns i mtt liv!



Kommentarer
Postat av: Evalott

Hejsan!

Vad fina kort ni tagit. Ser riktigt idylliskt ut! Så fint du skriver, blev nästan lite rörd. Det är så sant, har man en fungerande familj är man väldigt rik. Wilma tackar och tar emot kramarna, de verkar ha gjort bra verkan. Hon är faktiskt piggare idag! Kram kram från oss

2009-02-10 @ 15:31:39
Postat av: Anonym

Oh, vad ni är fina. Du har verkligen fått en fantastisk man, Therese. Den bästa för dig!!!

Och Erik har fått en fantastisk fru. Du är bäst Therese!!! Kramizar

2009-02-10 @ 19:32:17
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0