Välbehövligt break...

Just nu befinner vi oss i skogarna hemma hos min mamma...
Åkte hit i torsdags och det är så skönt här!!
Vi blir här tills på tisdag och i kväll ska jag och min älskade man ut och äts tillsammans för första gången.. =)
Vi är inte så bortskämda med det eftersom vi har våra familjer så långt bort... men det ska verkligen bli tokmysigt!!

Igår när jag kikade igenom bilderna på mamsens dator hittade jag några från när hon hälsade på oss första gången sen Lillan kom...




En vecka gammal...

Är hon sig lik tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas ni hade det trevligt! Blev det någon film? Tycker inte Alva är lik sig alls, inte på något sätt. Lilleplutten är söt men den lite större Alva är också jätte jätte söt!

2009-02-22 @ 09:03:11
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du tagit vägen?:( saknar dina texter och dina fina bilder. jösses va hon är liten på bilden din lilla skrutt! kram

2009-03-09 @ 16:18:18
Postat av: il d

det va från mig ju... haha... missade att skriva det:)//il dufvo

2009-03-09 @ 16:19:11
URL: http://ildufvo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0