Tack...

Jag tror att de flesta av er har fårstått vid det här laget att vi har haft det ganska jobbigt ett tag... Maktlösheten man känner när man ser sitt lilla barn såhär illa är frktansvärt jobbig och kan inte beskrivas.. Jag tror att man måste uppleva det för att förstå hur det känns. I nöder prövas vännen brukan man säga, och det stämmer verkligen så otroligt bra tycker jag. I sånna här stunder så allt känns jobbigt är det verkligen skönt att ha vissheten att det finns några själar här och var som då och då slänger iväg en tanke eller en bön för oss.
I de lägena spelar det inte så stor roll om det är en vän man har känt hela livet, en nyfunnen vän eller bara en som kanske bara sett en på nätet. Det är tanken som räknas och den kan värma så otroligt.
Tack ALLA NI som på ett eller annas sätt visat att ni tänker på oss, det känns fint i hjärtat!!

Lovisa, Mias svägerska - Tack för tipsen! Jag vet ju innerst inne att det kommer att bli bra, nån gång, men visst är det så otroligt jobbigt när man är mitt uppe i det. Visst är det verkligen påfrestande att se ens lilla, lilla tjej tyna bort... Skönt att ni blev väck sjukdomen, och hoppas verkligen att ni får hålla er friska nu!! Och tusen tack föa omtanken, den värmer, även om jag bata träffat dej en gång (på din kusin Edwards bröllop..=))

Mia - Tack för alla fina ord och böner! Vetskapen att jag har dig som vän i alla lägen och kan höra av mej jämt värmer otroligt ska du veta!!

Emma - Vad du är go!! Jag säger det igen, jag är verkligen så glad att vi har hittat varann igen!! Alva längtar efter att få leka med bästaste Nils och Emma oxå! Och hennes mamma med!! =) Tack för att du finns.. =)

Anna - Tack för omtanken och du, ja hör av mej nån dag angående gbgresan... de kanske dröjer ett tag nu, så att hon får bli riktigt frisk nu, hon kommer säkert vara rätt skör ett litet tag innan hon återhämtat sig!!

Therese - Du är för söt, och din lilla tös oxå!! Jag vet att detta bara är en fis i rymden mot vad du har gått igenom, när jag tänker på dej brukar jag komma på det.. men just nu är detta vår verklighet, och just nu suger den.. =( Men Ni är ju verkligen ett levande bevis på att allt går.. och det är jag ruskigt glad för!!!

Moster och mormor - tack för pepp-samtalen!! De värmer oxå riktigt mycket!! Vi behöver det mer nu är någonsin... Ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: il dufvo

har inte läst din blogg på ett par dagar, fy va trist att lillskruttan är så sjuk:( hoppas att det blir mycket, mycket bättre väldigt snart! lilla, söta tjej. önskar lilla alva krya på dig och en stor kram till mamma.

2009-02-03 @ 13:19:29
URL: http://ildufvo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0